Spyker na vývoj šel docela zajímavou metodou. Nejprve stvořil silniční auto. Potom podle silničního auta postavil auto závodní. No a nakonec vzal závodní auto a posatavil podle něj opět silniční auto. Výsledek je tu.
Spyker je zajímavá nizozemská automobilka produkující neméně zajímavé sportovní vozy.
Laviolette je založen na závodním voze GT2 LeMans a z něj přebírá mnoho prvků. Nejnápadnějším bude lakování, nejúčelnějším přirozeně podvozek a další funkční komponenty.
Pod kapotou duní 4,2 litru velký osmiválec, který má původ u Audi. Jeho 400 koní jde skrze šest převodů na silnici. Výkon se snaží usměrnit i samosvorný diferenciál.
Přední čelo je z uhlíku, většinu karoserie tvoří hliník podobně jako prostorový rám. O bezpečné zastavení se starají 6pístkové brzdy AP Racing.
Poprvé bude Laviolette představen zákazníkům v Saudské Arábii.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.