Spyker na vývoj šel docela zajímavou metodou. Nejprve stvořil silniční auto. Potom podle silničního auta postavil auto závodní. No a nakonec vzal závodní auto a posatavil podle něj opět silniční auto. Výsledek je tu.
Spyker je zajímavá nizozemská automobilka produkující neméně zajímavé sportovní vozy.
Laviolette je založen na závodním voze GT2 LeMans a z něj přebírá mnoho prvků. Nejnápadnějším bude lakování, nejúčelnějším přirozeně podvozek a další funkční komponenty.
Pod kapotou duní 4,2 litru velký osmiválec, který má původ u Audi. Jeho 400 koní jde skrze šest převodů na silnici. Výkon se snaží usměrnit i samosvorný diferenciál.
Přední čelo je z uhlíku, většinu karoserie tvoří hliník podobně jako prostorový rám. O bezpečné zastavení se starají 6pístkové brzdy AP Racing.
Poprvé bude Laviolette představen zákazníkům v Saudské Arábii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.