Další z ostrých mini hot-hatchů se řítí na trh. V roce 2010 to bude Nissan Micra s tříválcem!!
Celé to bude podobné technologii TSI od Volkswagenu. Turbo a kompresor dohromady s maloobjemovým benzínovým motorem zaručují vysoký výkon ve spojení s nízkou spotřebou a velmi dobrou hodnotou vylučovaných emisí. V případě Nissanu půjde o tříválec o objemu 1 litr.
Model s tímto motorem má příjít na trh až v roce 2010, a pokud se dá věřit zdrojům přímo z japonska, celé to bude mít výkon 140 koní při 6000 ot./min. To není vůbec špatná hodnota. Zrychlení 0-100km/h za 8 vteřin už tak oslnivé není, spotřeba kolem 6 litrů na sto kilometrů to ale vynahrazuje. Emise by se měli pohybovat na úrovni 120g/km. Celý design je notně inspirován jiným modelem Nissanu, a to novinkou GT-R.
Úplně první ostrá Micra se už ale proháněla po silnicích před téměř dvaceti lety. Tenkrát měla pod kapotou motor o objemu 0.9l s výkonem 110 koní. Využití našla hlavně v soutěžích rally.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.