Další z ostrých mini hot-hatchů se řítí na trh. V roce 2010 to bude Nissan Micra s tříválcem!!
Celé to bude podobné technologii TSI od Volkswagenu. Turbo a kompresor dohromady s maloobjemovým benzínovým motorem zaručují vysoký výkon ve spojení s nízkou spotřebou a velmi dobrou hodnotou vylučovaných emisí. V případě Nissanu půjde o tříválec o objemu 1 litr.
Model s tímto motorem má příjít na trh až v roce 2010, a pokud se dá věřit zdrojům přímo z japonska, celé to bude mít výkon 140 koní při 6000 ot./min. To není vůbec špatná hodnota. Zrychlení 0-100km/h za 8 vteřin už tak oslnivé není, spotřeba kolem 6 litrů na sto kilometrů to ale vynahrazuje. Emise by se měli pohybovat na úrovni 120g/km. Celý design je notně inspirován jiným modelem Nissanu, a to novinkou GT-R.
Úplně první ostrá Micra se už ale proháněla po silnicích před téměř dvaceti lety. Tenkrát měla pod kapotou motor o objemu 0.9l s výkonem 110 koní. Využití našla hlavně v soutěžích rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.