Fiat Fiorino Qubo: přehled parametrů

Roman Turna, 13. září 2008, 12:22 Google+

Malá dodávka Fiorino se skvěle hodí především do města, Fiat ale nyní představuje jeho osobní verzi pro volný čas se jménem Qubo. Design je mířen především na mladé, stejně jako paleta barev, které budou k dispozici. My Vám nyní přinášíme podrobnější technické informace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiorino

Fiorino | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Název Qubo má naznačovat jakousi spojitost s celkově zakulacenou karoserií auta. Je výsledkem spolupráce mezi Fiatem a koncernem PSA a montovat by se měl v Turecku, stejně jako jeho větší bratr Dobló. Ještě letos by se měl objevit na většině evropských trhů, jak to bude u nás se zatím neví. S cenou začínající na úrovni 13 000 €  půjde o jedno z nejlevnějších MPV na evropském trhu.

Celková délka bude mít hodnotu 3.95 metrů, šířka 1.71 metru a výška 1.73 metru. Průměr otáčení bude činit 10 metrů, takže mrštnost ve měste bude zachována. Pod kapotou se budou nacházet celkem dva motory, zážehová 1.4l a vznětová 1.3l, oba pocházejí z většího modelu Dobló. Benzínový motor bude mít výkon 73 koní a průměrnou spotřebu kolem 7 litrů. Diesel bude mít se spotřebou kolem 4.5l/100 km a nádrží na 45 litrů dojezd až 1000 km. Výkon činí 75 koní. Maximální rychlost s tímto motorem bude 155 km/h a emise budou na úrovni 120g/km. Údaje o kroutících momentech prozatím nejsou dostupné.  K dispozici k oběma motorům budou jak pětistupňové manuální, tak šestistupňové robotizované převodovky.

Interiér nabídne až šest možností uspořádání sedadel. Objem kufru v základní konfiguraci bude 650 litrů při zaplnění až po strop. Po sklopení sedadel vzroste hodnota až na 2500 litrů. Ve výbavě bude k dispozici ABS, EBD, hydraulický posilovač řízení, předpínače bezpečnostních pásů, ale také 16" litá kola nebo kožený potah volantu a řadící páky.

Zdroj: Fiat Group
Vytisknout

Diskuze: Fiat Fiorino Qubo: přehled parametrů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

1

Nový turbo čtyřválec pro BMW

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud