Honda před pár měsíci představila novou generaci svého malého Jazzu. Po hatchbacku logicky následuje i odvozenina, totiž sedan který se prodává pod jménem City. Zatím pro něj musíme do dalekého Thajska.
Minulá generace City se od Jazzu téměř nelišila. Přední maska, záď, to byly téměř jediné rozdíly. Interiér zůstal stejný.
Nová generace Jazzu je v interiéru rozvernější a to by se nemuselo líbit zákazníkům, kteří touží po sedanu. Tradicionalističtější kupci jistě ocení klasičtěji koncipovaný interiér.
Nové City se navíc ještě více odlišuje v exteriéru, takže se stává opravdu svébytným modelem.
Její design v sobě mísí prvky snad všech nových Hond, především tedy Accordu, Civicu a Jazzu. Sluší mu to a svoji příslušnost pod Civicem sedan nedává příliš najevo nějakým chudinstvím.
V Thajsku se začíná prodávat s motorem 1,5 i-VTEC, kdy se dostane k nám, nevíme.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.