VIDEO: Po neoficiálním úniku fotek skrze jeden španělský server Renault konečně oficiálně představil nový Mégane jak oficiálními fotkami, tak i údaji včetně použitých motorů. Do popředí se dostává přeplňování.
Všechny nás nejvíce zajímalo jaké motory se dostanou pod kapotu tohoto konkurenta Golfu, Focusu a Astry.
Základní roli si zahraje motor 1,6, který bude mít výkon 100 nebo 110 koní v záležitosti na konkrétní zemi. Další motor 2,0 o výkonu 140 koní bude pod TCe o výkonu 180 koní. Novinkou bude TCe o objemu 1,4 s výkonem 130 koní. Tento přeplňovaný motor bude zároveň úspornou a výkonnou variantou, ukázkou módního downsizingu.
Fandy dieselů potěší nabídka motorů 1,5 a 1,9 dCi. Výkony budou odstupňovány: 90, 110, 130 a 160 koní.
Nový Mégane se, podobně jako minulá generace, dočká i výkonné verze. Zajímavostí je verze s prodlouženým rozvorem, která potěší nejednu rodinu.
Oficiální představení bude v Paříži, to se snad dozvíme i první ceny.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?