VIDEO: Po neoficiálním úniku fotek skrze jeden španělský server Renault konečně oficiálně představil nový Mégane jak oficiálními fotkami, tak i údaji včetně použitých motorů. Do popředí se dostává přeplňování.
Všechny nás nejvíce zajímalo jaké motory se dostanou pod kapotu tohoto konkurenta Golfu, Focusu a Astry.
Základní roli si zahraje motor 1,6, který bude mít výkon 100 nebo 110 koní v záležitosti na konkrétní zemi. Další motor 2,0 o výkonu 140 koní bude pod TCe o výkonu 180 koní. Novinkou bude TCe o objemu 1,4 s výkonem 130 koní. Tento přeplňovaný motor bude zároveň úspornou a výkonnou variantou, ukázkou módního downsizingu.
Fandy dieselů potěší nabídka motorů 1,5 a 1,9 dCi. Výkony budou odstupňovány: 90, 110, 130 a 160 koní.
Nový Mégane se, podobně jako minulá generace, dočká i výkonné verze. Zajímavostí je verze s prodlouženým rozvorem, která potěší nejednu rodinu.
Oficiální představení bude v Paříži, to se snad dozvíme i první ceny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.