Facelift pre Toyotu Hilux

Braňo Porubčan, 6. září 2008, 15:25 Google+

V poradí šiesta generácia úspešného japonského pick-upu Toyota Hilux je v predaji od roku 2005. Po približne troch rokoch výroby tohto pracanta čaká prvá drobná modernizácia, drobné retuše mierne zasiahnu vonkajší dizajn, vylepšenia sa dočká aj technika.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hilux

Hilux | foto: Toyota

Sdílejte článek

Toyota Hilux sa radí bok po boku podobne úspešným modelom na trhu ako sú Nissan Navara a Mitsubishi L200, či Mazda BT-50. Nový modelový rok 2009 znamená pre Toyotu Hilux miernu modernizáciu, ktorá ma na svedomí kozmetické úpravy masky chladiča, novo tvarovaný predný nárazník a nové zliatinové kolesá s priemerom 15 až 17 palcov.

Zmeny mierne zasiahli aj interiér, nový je panel a ovládanie klimatizácie, interiér dostal aj nový volant so zabudovaným ovládaním audiosystému a informačného displeja.

Pohon Toyoty Hilux zabezpečuje naftový agregát 3,0 D-4D s výkonom 171 konských síl, krútiaci moment bude v kombinácii s automatickou prevodovkou po novom navýšený zo súčastných 343 Nm na 360 Newtonmetrov. Výrobca nahradí súčastnú 4-stupňovú automatickú prevodovku za nový 5-stupňový automat, ktorý vylepší dynamické vlastnosti vozidla a zároveň prinesie zníženie spotreby paliva.

Prepracovaný bude aj podvozok, ktorého optimalizácia prinesie komfortnejšie jazdné vlastnosti. Faceliftovaný Hilux dostane vylepšený brzdový systém s kotúčovými brzdami, vo verzii so systémom VSC s priemerom až 319 milimetrov.

Vytisknout

Diskuze: Facelift pre Toyotu Hilux

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

M3

BMW M3 CSL nebude - vývoj zastavený

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud