I sportovní Mazdě MX-5 se život v této inkarnaci nachýlil k polovině a automobilka ucítila potřebu již tradičního zástupce v trochu prázdné třídě lehkých kabrioletů omladit. Změny jsou nevýrazné, přesto citelné.
Podobně jako před pár dny Renault Mégane, i novinka od Mazdy se poprvé objevila na španělském serveru km77.com. Fotku si prohlédněte na tomto odkazu.
Facelift toho na designu změnil jen velmi málo. Základní linie zůstávají už léta stejné a jen přední nárazník se trochu připodobňuje ke stylu většího kupé RX-8, které dostane facelift co nevidět.
O dalších změnách nic nevíme. Napadá mne jen... není onen lichoběžník náznakem možného použití rotačního motoru?
Jen předvídat můžeme i představení. V Evropě? Paříž? V USA? V Detroitu? Tyto otázky zodpoví buď čas, nebo sama Mazda v tiskovém prohlášení, které můžeme brzy očekávat.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.