I sportovní Mazdě MX-5 se život v této inkarnaci nachýlil k polovině a automobilka ucítila potřebu již tradičního zástupce v trochu prázdné třídě lehkých kabrioletů omladit. Změny jsou nevýrazné, přesto citelné.
Podobně jako před pár dny Renault Mégane, i novinka od Mazdy se poprvé objevila na španělském serveru km77.com. Fotku si prohlédněte na tomto odkazu.
Facelift toho na designu změnil jen velmi málo. Základní linie zůstávají už léta stejné a jen přední nárazník se trochu připodobňuje ke stylu většího kupé RX-8, které dostane facelift co nevidět.
O dalších změnách nic nevíme. Napadá mne jen... není onen lichoběžník náznakem možného použití rotačního motoru?
Jen předvídat můžeme i představení. V Evropě? Paříž? V USA? V Detroitu? Tyto otázky zodpoví buď čas, nebo sama Mazda v tiskovém prohlášení, které můžeme brzy očekávat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.