Japonský manažerský sedan střední třídy právě prochází faceliftem. Pravděpodobně ho jako první uvidí Evropané a to na autosalonu v Paříži, který se kvapně blíží. I tento facelift tak bude představen již za pár týdnů.
Lexus nemá velké, rozsáhlé a celý model překopávající facelifty v oblibě. V jeho stylu je jen přepudrovat některé partie a do vzhledu nijak zásadně nezasahovat.
Změny se proto týkají hlavně předního nárazníku, který má trochu pozměněný tvar přívodu vzduchu. K úpravám nárazníku můžeme počítat i pozměněné mlhovky. Podobně důležité změny se odehrály i vzadu a hlavním poznávacím znakem faceliftovaného modelu budou blinkry ve zpětných zrcátkách.
Technika by se měla měnit stejně minimálně, stabilizační systém by jen měl být o něco odladěnější.
V řadě IS se odehrají důležitější změny. Ostrá verze přijde s odlehčenou variantou, která se brousí zuby i na BMW M3 CSL.
No a především, druhou karosářskou variantou se brzy stane kabriolet.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.