Chevroletu o několik dní dříve unikly fotky nové silné verze modelu Camaro SS. Menší vůz dostane dva motory o výkonech, které atakují i větší a silnější Chevrolet Corvette. Firemní strategie ale jistě kanibalismus nedopustí.
Camaro se po různých oficiálních i oficiálně neoficiálních snímcích objevilo v plné kráse již ve standardní verzi. Právě takto oficiálně neoficiálně jsme viděli už i kabriolet a teď se ke všemu přidává ostrá verze SS.
Tato varianta disponuje silným V8 o výkonech kolem 400 koní. Přesněji budou k dispozici dva motory o objemu 6,2 litru. Zajímavé ale je, že jde o dva různé motory, které se liší podle převodovky.
Slabší motor je určen automatu. Má výkon 400 koní a točivý moment 535 Nm. Manuál je na tom líp, má totiž výkon 422 koní a točivý moment 553 Nm. Oboje tedy z objemů 6,2 litru.
Výkony, maximální rychlosti a podobná čísla, to je ještě tajemstvím.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.