Subaru Impreza sa v aktuálnej, v poradí tretej generácii predstavilo svojim športovo založeným fanúšikom ako kontroverzný päťdverový hatchback, ktorý motoristická verejnosť prijímala s veľkými rozpakmi. Automobilka však pripravila Imprezu aj v tradičnej verzii, a to športový sedan.
Španielske zastúpenie automobilky bude ponúkať Imprezu Sedan Acropolis s motorom 2,0R a výkonom 150 koní (pri 6400 ot./min.). Maximum krútiaceho momentu bude dosahovať hodnotu 196 Nm (pri 3200 ot./min.). Dodávať sa bude s pohonom všetkých štyroch kolies a päťstupňovou automatickou prevodoukou, k dispozícii je aj redukcia.
Sedan je s dĺžkou 4580 mm o 165 mm dlhší ako hatchback. Ostatné rozmery zostali s hatchbackom zachované - šírka 1740 mm, výška 1475 mm a rázvor 2620 mm.
O dovoze na ostatné európske trhy zatiaľ rozhodnuté nebolo, no nie je vylúčené, že sa tak stane už v najbližších mesiacoch.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.