Subaru Impreza sa v aktuálnej, v poradí tretej generácii predstavilo svojim športovo založeným fanúšikom ako kontroverzný päťdverový hatchback, ktorý motoristická verejnosť prijímala s veľkými rozpakmi. Automobilka však pripravila Imprezu aj v tradičnej verzii, a to športový sedan.
Španielske zastúpenie automobilky bude ponúkať Imprezu Sedan Acropolis s motorom 2,0R a výkonom 150 koní (pri 6400 ot./min.). Maximum krútiaceho momentu bude dosahovať hodnotu 196 Nm (pri 3200 ot./min.). Dodávať sa bude s pohonom všetkých štyroch kolies a päťstupňovou automatickou prevodoukou, k dispozícii je aj redukcia.
Sedan je s dĺžkou 4580 mm o 165 mm dlhší ako hatchback. Ostatné rozmery zostali s hatchbackom zachované - šírka 1740 mm, výška 1475 mm a rázvor 2620 mm.
O dovoze na ostatné európske trhy zatiaľ rozhodnuté nebolo, no nie je vylúčené, že sa tak stane už v najbližších mesiacoch.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.