Volha je opět tu aby nám ukázala jak se jezdí v Rusku. právě představila svůj nový model se jménem Siber. Ve skutečnosti jde o licenční výrobu minulé generace Chrysleru Sebring s několika úpravami, komu to ale vadí?
Je nutné říct, že pro tamní trh jde o velkou událost a představení nejluxusnějšího aktuálního modelu. GAZ Volha dostala k přepracování Chrysler Sebring minulé generace a snažila se z něj udělat moderní vůz pro Ruský trh. Tedy jinak řečeno, nechala ho jak byl.
Sebring je Sebringem i uvnitř, když pod kapotou najdeme původní motory 2,0 o výkonu 141 koní a 2,4 s výkonem o dva koně vyšším. Točivé momenty jsou 188 a 210 Nm, což znamená maximální rychlost 4,85 metru dlouhého vozu lehce přes 200 km/h. V Rusku je důležitý údaj o světlé výšce, ta je 140 mm.
V základní výbavě najdeme dvoustupňové airbagy, klimatizaci, posilovaný a seřiditelný volant, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče v šesti směrech a autorádio se šesti reproduktory.
Novou Volhu vyráběnou v Nižném Novgorodě si projel i vlivný ministerský předseda Vladimir Putin a cena se má pohybovat mezi 180 a 300 tisíci korun. Nepřijde vám to taky trochu málo?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.