Podobně jako sériovější verze menšího sedanu BMW 3, i ta trochu přeposilovaná verze pojmenovaná BMW M3 dostala facelift, která ji přiblížila k sériovému provedení pro rok 2009. Změn je několik, pojďme na ně.
Změny jsou samozřejmě podobné jako u nesportovních modelů, facelift jsme si nedávno představili v tomto článku.
Změnila se tak světla, především ta zadní mají nové vykreslení a tvar. Dobře viditelné budou i nové laky. V interiéru najdeme nově aktivní hlavové opěrky, přepracovaná je loketní opěrka a klimatizace.
Po vzoru BMW 7 se změní systém iDrive, posune se o generaci dopředu. S ním se objeví i 80 GB pevný disk, 3D satelitní navigace a internet v autě pojmenovaný ConnectedDrive.
Šetřílky i ekology potěší rozsáhlejší aplikace systému EfficientDynamics, tedy systému rekupurujícího brzdnou energii, vzhledem k tomu, že energii z něj bude využívat ještě více přístrojů uspoří se další kapky paliva. Takto poháněná bude třeba klimatizace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.