Podobně jako sériovější verze menšího sedanu BMW 3, i ta trochu přeposilovaná verze pojmenovaná BMW M3 dostala facelift, která ji přiblížila k sériovému provedení pro rok 2009. Změn je několik, pojďme na ně.
Změny jsou samozřejmě podobné jako u nesportovních modelů, facelift jsme si nedávno představili v tomto článku.
Změnila se tak světla, především ta zadní mají nové vykreslení a tvar. Dobře viditelné budou i nové laky. V interiéru najdeme nově aktivní hlavové opěrky, přepracovaná je loketní opěrka a klimatizace.
Po vzoru BMW 7 se změní systém iDrive, posune se o generaci dopředu. S ním se objeví i 80 GB pevný disk, 3D satelitní navigace a internet v autě pojmenovaný ConnectedDrive.
Šetřílky i ekology potěší rozsáhlejší aplikace systému EfficientDynamics, tedy systému rekupurujícího brzdnou energii, vzhledem k tomu, že energii z něj bude využívat ještě více přístrojů uspoří se další kapky paliva. Takto poháněná bude třeba klimatizace.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.