Pro další roky života na trzích připravilo Porsche důkladný facelift nejen základních verzí své kultovní devětsetjedenáctky, ale i verzí s otevřenou střechou a občas opovrhovaným pohonem všech čtyř kol.
Faceliftu 911 jsme se věnovali v tomto článku, čím nás ale překvapí verze 4S?
4S znamená v jazyku Porsche pohon všech čtyř kol a ten se ve velmi rozsáhlém faceliftu změní k nepoznání. Zatímco dosud jezdilo 4S s pohonem připojitelným přes viskózní spojku, nová 911 dostává plně elektricky ovládaný pohon původem ze supersilného Turba.
U Targy je zase novinkou velká skleněná střecha, která nedovolí proniknout UV paprskům. Za pouhých sedm sekund sklápění bude možné dýchat čerstvý vzduch dovedený přímo dírou ve střeše.
Samozřejmostí je potom použití stejných úprav na motoru jako u standardní 911, podobně se neznění ani nová sedmistupňová dvouspojková převodovka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.