PŘIDÁNA ŘADA NOVÝCH FOTEK: Po řadě polopředstavení, čtvrtpředstavení a skoropředstavení je tu konečné, opravdové a definitivní představení nového muscle caru od Chevroletu. Jmenuje se Camaro a nám nezbývá než po něm toužit.
Pod kapotou nabušeného stroje najdeme dvojici motorů. Polokrevně se tváří 3,6 V6 o výkonu bez čtyř tří set koní. Plnokrevníkem ve stáji je potom 6,2 V8 o výkonu 416 koní, který bude zadní pneumatiky pálit na počkání. Pokud by ale zájemce měl pocit, že tento plnokrevník má příliš velký apetit, Chevrolet ho ubezpečí, že díky systému vypínání aktuálně nepotřebných válců tomu tak není.
Hmotnost 1,7 tuny je rozdělena mezi přední a zadní nápravu v poměru 52:48. Ve výbavě můžete dostat kupříkladu čtyřpístkové brzdy Brembo, každé Camaro potom bude mít nezávisle zavěšená kola.
Interiér je inspirován Camarem modelového roku 1969 a řekl bych, že alespoň na snímcích je radost na něj pohledět. Závidíte Američanům? Máte proč, protože očekávaná cena je při dnešním supervýhodném kursu pod hranicí čtyř set tisíc korun. Po přičtení daní a cel to u nás bude o chloupek, tedy asi o 100%, více.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.