PŘIDÁNA ŘADA NOVÝCH FOTEK: Po řadě polopředstavení, čtvrtpředstavení a skoropředstavení je tu konečné, opravdové a definitivní představení nového muscle caru od Chevroletu. Jmenuje se Camaro a nám nezbývá než po něm toužit.
Pod kapotou nabušeného stroje najdeme dvojici motorů. Polokrevně se tváří 3,6 V6 o výkonu bez čtyř tří set koní. Plnokrevníkem ve stáji je potom 6,2 V8 o výkonu 416 koní, který bude zadní pneumatiky pálit na počkání. Pokud by ale zájemce měl pocit, že tento plnokrevník má příliš velký apetit, Chevrolet ho ubezpečí, že díky systému vypínání aktuálně nepotřebných válců tomu tak není.
Hmotnost 1,7 tuny je rozdělena mezi přední a zadní nápravu v poměru 52:48. Ve výbavě můžete dostat kupříkladu čtyřpístkové brzdy Brembo, každé Camaro potom bude mít nezávisle zavěšená kola.
Interiér je inspirován Camarem modelového roku 1969 a řekl bych, že alespoň na snímcích je radost na něj pohledět. Závidíte Američanům? Máte proč, protože očekávaná cena je při dnešním supervýhodném kursu pod hranicí čtyř set tisíc korun. Po přičtení daní a cel to u nás bude o chloupek, tedy asi o 100%, více.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.