V BMW se neodhodlali k ničemu velikému, trojka je stále trojkou a nic zázračného se nekoná. Ale ani tak nejsou změny zrovna malé, proto určitě stojí za to se na ně podívat. Stačí otevřít tento článek.
Ostře řezané linie předfaceliftového modelu jsou stále dostatečně nabroušené, to kolem nich ale malinko zjemnilo. Jde především o nárazníky, které svými táhlejšími a zaoblenějšími liniemi otupují ostré přechody světel a hran.
K identifikaci pofaceliftového modelu jistě poslouží i nové vykreslení především zadních lamp, které získaly další LE diody k dobru. Ten samý zdroj je nyní více použit i vepředu.
V interiéru se objevil inovovaný ovladač iDrive po vzoru větší řady 7. Systém dostal mimo to i větší displej a 80GB disk.
Novinkou by také měl být nová sedmistupňová převodovka s automatickým řazením a dvěma spojkami. Ta by měla vůz jak zrychlit, tak i ubrat nějaké to procento na spotřebě.
Faceliftovanou trojku uvidíme v Paříži a ihned poté půjde do prodeje.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.