V BMW se neodhodlali k ničemu velikému, trojka je stále trojkou a nic zázračného se nekoná. Ale ani tak nejsou změny zrovna malé, proto určitě stojí za to se na ně podívat. Stačí otevřít tento článek.
Ostře řezané linie předfaceliftového modelu jsou stále dostatečně nabroušené, to kolem nich ale malinko zjemnilo. Jde především o nárazníky, které svými táhlejšími a zaoblenějšími liniemi otupují ostré přechody světel a hran.
K identifikaci pofaceliftového modelu jistě poslouží i nové vykreslení především zadních lamp, které získaly další LE diody k dobru. Ten samý zdroj je nyní více použit i vepředu.
V interiéru se objevil inovovaný ovladač iDrive po vzoru větší řady 7. Systém dostal mimo to i větší displej a 80GB disk.
Novinkou by také měl být nová sedmistupňová převodovka s automatickým řazením a dvěma spojkami. Ta by měla vůz jak zrychlit, tak i ubrat nějaké to procento na spotřebě.
Faceliftovanou trojku uvidíme v Paříži a ihned poté půjde do prodeje.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?