Citroen vyrábí svoji C4 přesně 4 roky a proto je čas na menší omlazení, které se odehraje hlavně pod kapotou, kam se dostanou dva nové a veledůležité motory. Vzhledem se novinka od současnosti příliš lišit nebude.
Citroen C4 se po faceliftu změní minimálně. Základní linie zůstane plně zachována a málokdo si faceliftovaného auta povšimne. Změní se přední nárazník a mlhovky zvýrazní lemování.
Důležité budou hlavně změny pod kapotou. Objeví se dva nové motory vyvinuté ve spolupráci s BMW, půjde o motory VTI tedy Variable valve lift and Timing Injection (variabilní zdvih ventilů a časování vstřiku).
Dva benzíny nahradí starší 1,6 16V (110 koní). Nové budou VTI 120 (1,6 o výkonu 120 koní) a dvoulitr VTI 150 o překvapivém výkonu 150 koní.
Dieselová nabídka se i nyní bude skládat z motorů HDi o výkonech 92, 110 a 140 koní.
Novinkou ve výbavě se stane nová navigace s funkcí bluetooth a připojením externího zařízení přes USB.
Poprvé novinku uvidíme letos na autosalonu v Moskvě, který začne na konci srpna. Kdy dostane facelift sedan, co zatím nevíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.