Citroen vyrábí svoji C4 přesně 4 roky a proto je čas na menší omlazení, které se odehraje hlavně pod kapotou, kam se dostanou dva nové a veledůležité motory. Vzhledem se novinka od současnosti příliš lišit nebude.
Citroen C4 se po faceliftu změní minimálně. Základní linie zůstane plně zachována a málokdo si faceliftovaného auta povšimne. Změní se přední nárazník a mlhovky zvýrazní lemování.
Důležité budou hlavně změny pod kapotou. Objeví se dva nové motory vyvinuté ve spolupráci s BMW, půjde o motory VTI tedy Variable valve lift and Timing Injection (variabilní zdvih ventilů a časování vstřiku).
Dva benzíny nahradí starší 1,6 16V (110 koní). Nové budou VTI 120 (1,6 o výkonu 120 koní) a dvoulitr VTI 150 o překvapivém výkonu 150 koní.
Dieselová nabídka se i nyní bude skládat z motorů HDi o výkonech 92, 110 a 140 koní.
Novinkou ve výbavě se stane nová navigace s funkcí bluetooth a připojením externího zařízení přes USB.
Poprvé novinku uvidíme letos na autosalonu v Moskvě, který začne na konci srpna. Kdy dostane facelift sedan, co zatím nevíme.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.