Opel ladí naše chuťové buňky a vnadí nás k nedočkavosti. Po prvních oficiálních snímcích sedanu a několika oficiálních sadách informací o technologiích k nám dorazily i snímky ladné karoserie typu liftback.
Liftback je určitě jedním z nejelegantnějších vozů své třídy. Jeho splývavá záď evokuje módní tvary čtyřdveřových kupé, předek se od sedanu samozřejmě neliší.
Insignia dostane své ceny pro Německo ihned po premiéře 22. července v Londýně, do prodejů půjde ještě letos.
Pod kapotou bude hned sedm motorů, převládat budou nejtěsnější většinou benzíny, čtyřválce o výkonu od 115 koní až po šestiválec o výkonu 260 koní. Tři diesely budou mít objem 2 litry a jejich výkony budou od 110 do 160 koní.
Infignia liftback podle tiskové zprávy strávila 650 hodin ve větrném tunelu a takto se podařilo usměrnit proudění větru na krásnou hodnotu koeficientu odporu vzduchu Cx=0,27.
4,83 metru dlouhá limuzína by prostorem trpět opravdu nemusela, protože rozvor kol je 273 centimetrů, jen o 3 cm méně než má nový Superb.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.