Opel ladí naše chuťové buňky a vnadí nás k nedočkavosti. Po prvních oficiálních snímcích sedanu a několika oficiálních sadách informací o technologiích k nám dorazily i snímky ladné karoserie typu liftback.
Liftback je určitě jedním z nejelegantnějších vozů své třídy. Jeho splývavá záď evokuje módní tvary čtyřdveřových kupé, předek se od sedanu samozřejmě neliší.
Insignia dostane své ceny pro Německo ihned po premiéře 22. července v Londýně, do prodejů půjde ještě letos.
Pod kapotou bude hned sedm motorů, převládat budou nejtěsnější většinou benzíny, čtyřválce o výkonu od 115 koní až po šestiválec o výkonu 260 koní. Tři diesely budou mít objem 2 litry a jejich výkony budou od 110 do 160 koní.
Infignia liftback podle tiskové zprávy strávila 650 hodin ve větrném tunelu a takto se podařilo usměrnit proudění větru na krásnou hodnotu koeficientu odporu vzduchu Cx=0,27.
4,83 metru dlouhá limuzína by prostorem trpět opravdu nemusela, protože rozvor kol je 273 centimetrů, jen o 3 cm méně než má nový Superb.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.