O malém diblíkovi toho zatím nevíme mnoho, ale i ta malá trocha je výborná. Známe totiž jeho podobu a motor, který bude využívat. Bude to zkrátka raketa na čtyřech řádně velkých kolech.
Malá alfa to chce zatopit ve své třídě především připravovaným Fordu Fiesta RS a Volkswagenu Polo GTI a současnému Renaultu Clio RS. Všechny by měly ve svých vrcholných variantách dosahovat výkonu kolem 200 koní. To ale Alfě nestačí.
Přizvala si na pomoc kamaráda turbodmychadlo a přidala ho ke čtyřválci s objemem necelého 1,8 litru. Finální výkon má překročit 200 koní a vystřelit někam k 230. Tolik nemá ani většina hatchbacků o třídu výše...
Zkrátka a dobře, půjde o plnohodnotného člena rodiny GTA. Nezapomeňte se podívat i na zatím jedinou oficiální fotku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?