O malém diblíkovi toho zatím nevíme mnoho, ale i ta malá trocha je výborná. Známe totiž jeho podobu a motor, který bude využívat. Bude to zkrátka raketa na čtyřech řádně velkých kolech.
Malá alfa to chce zatopit ve své třídě především připravovaným Fordu Fiesta RS a Volkswagenu Polo GTI a současnému Renaultu Clio RS. Všechny by měly ve svých vrcholných variantách dosahovat výkonu kolem 200 koní. To ale Alfě nestačí.
Přizvala si na pomoc kamaráda turbodmychadlo a přidala ho ke čtyřválci s objemem necelého 1,8 litru. Finální výkon má překročit 200 koní a vystřelit někam k 230. Tolik nemá ani většina hatchbacků o třídu výše...
Zkrátka a dobře, půjde o plnohodnotného člena rodiny GTA. Nezapomeňte se podívat i na zatím jedinou oficiální fotku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?