Quattroporte, to byla trefa přímo do černého. Nová designová linie, kterou tento sedan nesl, se ukázala být nesmírně úspěšná a prodeje strmě stoupaly. Linie navržené Pininfarinou ale nejsou jediným důvodem tohoto úspěchu. Je jím i skvělý motor v kombinaci s podvozkem.
Důvodem je i to, že tento sedan nemá ve své podstatě na trhu soupeře. Jistě, jsou tu ostré Audi S8, silné deriváty od Mercedesu i BMW, ale žádný z nich nemá přesně tu správnou směs sportovnosti a luxusu, jako Quattroporte. Jsou to totiž vlastně „jen“ silné luxusní vozy. Vše se změní až za rok, když na trh přijdou Aston Martin Rapide společně s Porsche Panamerou.
Maserati se ale na tuto mohutnou ofenzívu připravuje. Faceliftem.
Kámen na kameni nezůstal na přídi. Nové jsou přední světlomety s technologií denního LED svícení. Nárazník je nyní ještě aerodynamičtější a úpravy se dotkly i masky s proslaveným trojzubcem.
Podobné změny si automobilka neodpustila ani vzadu, kde najdeme nové vykreslené zadní lampy a jinak tvarovaný nárazník. Nová jsou například i zpětná zrcátka s aerodynamičtějším provedením.
Motor základní verze zůstal stejný, novinkou ale je verze S s motorem o objemu 4,7 litru, což je o 0,5 litru více než tomu je u standardní specifikace. Vzrostl tak i výkon a to o 30 koní, spřažen bude se sekvenčním šestikvatlem ZF.
Reorganizace se dočkala přístrojová deska, která byla snad jediným předmětem kritiky. Nové uspořádání ovládacích prvků je lepší, logičtější a ovládání by tak mělo být příjemnější.
Novinkou jsou i nové dvě barvy čalounění a další minoritní změny...