O Chevroletu Corvette jsme napsali již mnoho řádků a zničili tak několik klávesnic. I přesto ale ještě stále má co nabídnout... například nejnovější supervýkonnou verzi ZR1 s nově přeplňovaným motorem.
Přeplňovaný motor toho nabídne mnoho. Jeho finální výkon se vyšplhá na 638 koní, což je na škádlení dostatečné stádo. Koncept jsme viděli na autosalonu v Detroitu, který se konal v lednu, přesné údaje automobilka ukázala až nyní.
Každý ze zájemců se bude těšit na opravdu nevšední dynamiku. Z nuly na stovku to drobeček stihne za 3,4 sekundy a ještě si mezitím vypije kávičku...
Čtvrtmíle zmizí pod koly za 11,3 sekundy, přičemž na konci bude na tachometru 210 km/h.
Zajímavý je možná i údaj o spotřebě, dle amerických měření jde o 16,8 litrů/100 km ve městě a 11,7 litru na dálnici. Na to lze říct jediné. Cha cha cha, snad s pírkem na plynu.
Zájemce bude muset z kapsy vytáhnout 1,6 milionu korun, přesněji 103 tisíc dolarů. Dá se ale čekat, že automobilka ví za co ty peníze chce.
Detaily představení Corvetty v Detroitu si přečtěte zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.