Nejprve se nám představí nový Chevrolet Camaro ve verzi kupé, automobilka nás ale již vnadí na ještě atraktivnější variantu, na otevřený kabriolet. Dvě malé fotečky zatím spíše naznačí, na co se máme těšit.
Podobně jako u kupé, i u kabrioletu automobilka zvolila dnes poměrně netradiční cestu netajení téměř od počátku vývoje. Už kupé se představilo dlouhou dobu před počátkem výroby, která vlastně ještě ani nezačala, nyní je tu kabriolet.
Dvě malé fotečky toho neukazují příliš. Vidíme na nich především jednu důležitou věc. Camaro bude mít plátěnou střechu, nepodlehne tak módě kupé-kabrioletů.
Koncept jsme viděli již loni, tohle by ale mělo být ještě více sériové než dosud.
Obě varianty stojí na platformě Zeta, na které stojí řada amerických Chevroletů či australských Holdenů. Jmenujme třeba Holden Ute, Ponntiac G8 nebo Chevrolet Caprice. Pod kapotou se objeví motory V6 a V8.
Kdo po jednom z modelů touží, musí si ještě počkat. Výroba začne až v roce 2010.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.