Nejprve se nám představí nový Chevrolet Camaro ve verzi kupé, automobilka nás ale již vnadí na ještě atraktivnější variantu, na otevřený kabriolet. Dvě malé fotečky zatím spíše naznačí, na co se máme těšit.
Podobně jako u kupé, i u kabrioletu automobilka zvolila dnes poměrně netradiční cestu netajení téměř od počátku vývoje. Už kupé se představilo dlouhou dobu před počátkem výroby, která vlastně ještě ani nezačala, nyní je tu kabriolet.
Dvě malé fotečky toho neukazují příliš. Vidíme na nich především jednu důležitou věc. Camaro bude mít plátěnou střechu, nepodlehne tak módě kupé-kabrioletů.
Koncept jsme viděli již loni, tohle by ale mělo být ještě více sériové než dosud.
Obě varianty stojí na platformě Zeta, na které stojí řada amerických Chevroletů či australských Holdenů. Jmenujme třeba Holden Ute, Ponntiac G8 nebo Chevrolet Caprice. Pod kapotou se objeví motory V6 a V8.
Kdo po jednom z modelů touží, musí si ještě počkat. Výroba začne až v roce 2010.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.