Pod kapotou tohoto supersedanu, který bude soupeřit s BMW M5, Audi RS6 a Mercedesem E63 AMG, je 6,2 litru velký osmiválec s přeplňováním kompresorem. Právě tento motor dovolí velkému vozu překonat hranici čtyř sekund ve zrychlení na stovku, čímž se dostáváme do blízkosti supersportů.
Motor dává maximální výkon 550 koní při 6100 ot/min a točivý moment 747 Nm vrcholí při poněkud příznivějších 3800 otáčkách.
CTS-V bude prošpikován moderními technologiemi jako například magnetickým odpružením, které dopomohly k tomu, že tento vůz se stal historicky nejrychlejším americkým sedanem na okruhu Nordschleife, když pokořil hranici osmi sekund a zajel čas 7:59. Video je na konci článku.
Oficiálně jej uvidíme za pár měsíců v Ženevě, ovšem již po boku nového BMW 5 a Mercedesu E, kteří mu bodu ve svých nejvýkonnějších verzích nejvíce konkurovat.