V Crewe se něco děje. Kolem vývojového centra Bentleye poslední dobou jezdí zajímavé exempláře. Model Arnage s prodlouženým rozvorem byl vyfocen již několikrát, tentokrát přišly tiskové informace i o posíleném a inovovaném Flying Spuru.
Luxusně sportovní sedan Bentley Flying Spur dostal pro modelový rok stejné inovace jako sportovnější kupé Continental GT. Podobně jako on, i sedan dostal přiostřenou verzi Speed. U té se výkon motoru zvýší z 560 na 610 koní.
Kit tlumení a pružení pošle karoserii o 10 mm k zemi, což ocení samozřejmě především řidič. Vyladěné potom jsou i další systémy jako ESP, pohon všech kol a podobně. I jejich zásluhou zrychlí luxusní sedan na stovku za skvělé 4,8 sekundy a může cestovat rychlostí až 322 km/h.
Od „sériového“ provedení odlišují verzi Sport i 20palcová kola se speciálním designem obutá do lepivých pneumatik Pirelli Pzero. Pod nimi se ukrývá sada karbonových brzd.
Ani pomalejší verze nezůstala beze změn. Ty se dotknou nového nárazníku a pozměněného přístupu vzduchu k motoru, lepšího tlumení hluku, adaptivního tempomatu a speciálního prémiového audiosystému.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.