Není tomu až tak dávno co Seat vypustil první snímky nové Ibizy. Tento malý vůz má ambice stát se nejsportovnějším hatchbackem ve své třídě a k tomu se jistě hodí i karoserie, která je o pár dveří chudší.
Všímáte si také onoho nového trendu? Dříve bývalo auto se třemi dveřmi jednoduše levnější variantou pětidveřového. dneska už tomu tak není. Tři dveře sice stále stojí méně než pět dveří, ale levnější bratříček se rázem proměnil ve sportovní derivát.
Stejně je tomu i u Ibizy. méně praktická varianta se zde nejmenuje Ibiza 3 dv., ale vznešeně SportCoupé. Krom karoserie je upraven i nárazník a je mu dodána špetka sportovnějších linek.
Očekává se jak úsporná verze EcoMotive, tak i ostrá Ibiza FR, ale i superostrá Ibiza Cupra, která chce konkurovat dvousetkonovému Renaultu Clio RS.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.