Není tomu až tak dávno co Seat vypustil první snímky nové Ibizy. Tento malý vůz má ambice stát se nejsportovnějším hatchbackem ve své třídě a k tomu se jistě hodí i karoserie, která je o pár dveří chudší.
Všímáte si také onoho nového trendu? Dříve bývalo auto se třemi dveřmi jednoduše levnější variantou pětidveřového. dneska už tomu tak není. Tři dveře sice stále stojí méně než pět dveří, ale levnější bratříček se rázem proměnil ve sportovní derivát.
Stejně je tomu i u Ibizy. méně praktická varianta se zde nejmenuje Ibiza 3 dv., ale vznešeně SportCoupé. Krom karoserie je upraven i nárazník a je mu dodána špetka sportovnějších linek.
Očekává se jak úsporná verze EcoMotive, tak i ostrá Ibiza FR, ale i superostrá Ibiza Cupra, která chce konkurovat dvousetkonovému Renaultu Clio RS.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.