Po mírném šoku své doby z motoru 1,9 TDI pod kapotou Fabie RS se značka vrací zpět k tradičním benzínům. Tvrdí to předseda představenstva firmy Škoda auto Reinhard Jung. Ale až za velmi velmi dlouho...
Škoda Fabia RS druhé generace oproti té minulé posílí o pěkných 40 koní. Tuto informaci nyní přineslo několik významných periodik v čele s Autocarem, přičemž informace pochází z úst předsedy představenstva, Reinharda Junga
Podle něj je rozhodnuto o nasazení motoru 1,4 TSI do sportovní verze Fabie, zatím ale není jistě jeho naladění na plných 170 koní, ačkoliv se všeobecně očekává.
Pravidelný čtenář auto-news.cz však jistě ví, že tyto informace jsme přinesli již téměř před rokem v tomto článku... Možné nenasazení dieselové varianty je odůvodněno vysokými cenami této pohonné hmoty, které smazávají výhodu spotřeby.
Dříve než za dva roky ji ale nečekejme..
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.