Po mírném šoku své doby z motoru 1,9 TDI pod kapotou Fabie RS se značka vrací zpět k tradičním benzínům. Tvrdí to předseda představenstva firmy Škoda auto Reinhard Jung. Ale až za velmi velmi dlouho...
Škoda Fabia RS druhé generace oproti té minulé posílí o pěkných 40 koní. Tuto informaci nyní přineslo několik významných periodik v čele s Autocarem, přičemž informace pochází z úst předsedy představenstva, Reinharda Junga
Podle něj je rozhodnuto o nasazení motoru 1,4 TSI do sportovní verze Fabie, zatím ale není jistě jeho naladění na plných 170 koní, ačkoliv se všeobecně očekává.
Pravidelný čtenář auto-news.cz však jistě ví, že tyto informace jsme přinesli již téměř před rokem v tomto článku... Možné nenasazení dieselové varianty je odůvodněno vysokými cenami této pohonné hmoty, které smazávají výhodu spotřeby.
Dříve než za dva roky ji ale nečekejme..
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.