Novinka automobilky se vzpínajícím se ořem ve znaku se nám představila již před několika týdny, až dnes ale slavná firma vypustila první snímky svého supervozu s nataženou střechou. Sluší mu to úplně stejně.
California přichází na trh s řešením čím dál běžnějším a to s sestavou CC, tedy kupé kabriolet.
V prestižní automobilce si z designem vyhráli a auto vypadá skvěle nejen se staženou střechou, ale i se střechou nataženou, což nebývá pravidlem.
Natažení i stažení střechy trvá pouhopouhých 14 sekund a z kufru o původní velikosti 360 litrů (mimochodem v této třídě velmi slušně velkého) ukrojí 100 litrů.
Střecha pomáhá i notně vylepšit aerodynamiku, když při 200 km/h vytváří auto přítlak 70 kg. Bez křídel a podobných serepetiček.
Motor o objemu 4,3 litru dává 460 koní ve 7500 ot/min, díky čemuž dosáhne modrý blesk stovky za 4 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.