Model Peugeot 407 v provedení sedan a SW svým odvážným i elegantním designem a dynamickými vlastnostmi vyniká v segmentu, kde se často uplatňuje spíše tradiční pojetí a zaměření na objem a funkčnost.
Značka Peugeot stvořila vůz 407 pro náročnou klientelu, kterou oslovují trvalé automobilové hodnoty, estetika, špičkové technologie a jízdní potěšení, což jsou přednosti, které obě verze nabízejí. Verze SW, určená pro volný čas i k profesnímu použití, navíc zákazníkům dává větší svobodu a rozšiřuje možnosti využití.
Peugeot 407 … šelma tělem i duší …
Atraktivní předností verzí 407 sedan a SW je jejich vzhled „šelmy“ a originální estetická vyváženost celé siluety – předsazené a zkosené čelní sklo, mohutná zadní část, velká a výrazná kola…
Přední část s pronikavým pohledem protáhlých světlometů a širokým otvorem sání motoru, který představuje dokonalou symbiózu technických požadavků a odvážného stylového provedení, zavádí nový estetický rukopis, který dnes nalezneme i u dalších modelů značky. Duše šelmy se projevuje výjimečnými jízdními kvalitami, které vycházejí z perfektně volených technických řešení a přesného nastavení nápravových celků, což se odráží na jejich vynikající účinnosti i komfortu jízdy. V roce 2008 … Nový Peugeot 407
Od samého začátku vyniká Peugeot 407 ušlechtilou estetikou, která ho odlišuje od ostatních vozů v tomto segmentu, a na níž navazují i generace vozů 207 a 308. Je excelentní z pohledu jízdního projevu - umí sladit aktivní bezpečnost, jízdní potěšení a komfort, vše na té nejvyšší úrovni. Snahou značky Peugeot je uspokojovat stále náročnější požadavky zákazníků této kategorie vozů, a proto bude v létě uvedena novinka s cílem podpořit atraktivitu tohoto modelu.
Nový Peugeot 407 vychází ze všech předností původního modelu, které jsou zákazníky velmi oceňovány, a dále je rozvíjí.
Citlivé estetické úpravy oživují styl, jenž stále zůstává velmi dynamický a odvážný, ale současně získává na eleganci, robustnosti a z hlediska exteriéru i interiéru vozu působí kvalitnějším dojmem.
Nové komfortní funkce zvyšují atraktivitu jednotlivých verzí a poskytují cestujícím ještě větší pohodlí. Jedná se zejména o tepelný komfort a novou nabídku telematické výbavy.
Nové prvky výbavy, jako například přední parkovací asistent, zvyšují jízdní potěšení a oceňované dynamické kvality vozu. Zmíněný mix novinek ještě doplňuje bohatá nabídka výkonných čtyř a šestiválcových motorů a špičkových technologií dieselového HDI pohonu, u modelu 407 velmi oblíbeného.
Motor 2.0 HDI s manuální šestistupňovou převodovkou dosahuje nyní výkonu 103 kW (140 k), tedy o 3 kW více než původní verze. Vykazuje ještě nižší spotřebu 5,6 l/100 km a emise CO2 jsou omezené na 150 g/km. Motor splňuje budoucí emisní normy Euro 5 a je homologovaný v souladu s těmito limity. Tato nová nabídka je důkazem pokračující snahy značky Peugeot dosahovat u vozu 407 stále lepších ekologických parametrů.
Po rozšíření filtru pevných částic s aditivní technologií u všech verzí 407 poháněných dieselovým HDI motorem, úsporném motoru 1.6 HDI FAP 110 k, který je díky své hospodárnosti a nízkým emisím CO2 (pouhých 140 g/km u sedanu i SW) velmi zajímavý pro fleetové zákazníky, obohatil nabídku také nový motor 2.0 Bioflex na palivo E85, který bude k dispozici pro země s daňovým zvýhodněním biopaliv. (V ČR zatím není k dispozici.)
Milovníci automobilového potěšení se mohou těšit na léto, kdy bude nový, stále přitažlivější model 407 v provedení sedan i SW představen veřejnosti. Tisková zpráva Peugeot
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).