Model Peugeot 407 v provedení sedan a SW svým odvážným i elegantním designem a dynamickými vlastnostmi vyniká v segmentu, kde se často uplatňuje spíše tradiční pojetí a zaměření na objem a funkčnost.
Značka Peugeot stvořila vůz 407 pro náročnou klientelu, kterou oslovují trvalé automobilové hodnoty, estetika, špičkové technologie a jízdní potěšení, což jsou přednosti, které obě verze nabízejí. Verze SW, určená pro volný čas i k profesnímu použití, navíc zákazníkům dává větší svobodu a rozšiřuje možnosti využití.
Peugeot 407 … šelma tělem i duší …
Atraktivní předností verzí 407 sedan a SW je jejich vzhled „šelmy“ a originální estetická vyváženost celé siluety – předsazené a zkosené čelní sklo, mohutná zadní část, velká a výrazná kola…
Přední část s pronikavým pohledem protáhlých světlometů a širokým otvorem sání motoru, který představuje dokonalou symbiózu technických požadavků a odvážného stylového provedení, zavádí nový estetický rukopis, který dnes nalezneme i u dalších modelů značky. Duše šelmy se projevuje výjimečnými jízdními kvalitami, které vycházejí z perfektně volených technických řešení a přesného nastavení nápravových celků, což se odráží na jejich vynikající účinnosti i komfortu jízdy. V roce 2008 … Nový Peugeot 407
Od samého začátku vyniká Peugeot 407 ušlechtilou estetikou, která ho odlišuje od ostatních vozů v tomto segmentu, a na níž navazují i generace vozů 207 a 308. Je excelentní z pohledu jízdního projevu - umí sladit aktivní bezpečnost, jízdní potěšení a komfort, vše na té nejvyšší úrovni. Snahou značky Peugeot je uspokojovat stále náročnější požadavky zákazníků této kategorie vozů, a proto bude v létě uvedena novinka s cílem podpořit atraktivitu tohoto modelu.
Nový Peugeot 407 vychází ze všech předností původního modelu, které jsou zákazníky velmi oceňovány, a dále je rozvíjí.
Citlivé estetické úpravy oživují styl, jenž stále zůstává velmi dynamický a odvážný, ale současně získává na eleganci, robustnosti a z hlediska exteriéru i interiéru vozu působí kvalitnějším dojmem.
Nové komfortní funkce zvyšují atraktivitu jednotlivých verzí a poskytují cestujícím ještě větší pohodlí. Jedná se zejména o tepelný komfort a novou nabídku telematické výbavy.
Nové prvky výbavy, jako například přední parkovací asistent, zvyšují jízdní potěšení a oceňované dynamické kvality vozu. Zmíněný mix novinek ještě doplňuje bohatá nabídka výkonných čtyř a šestiválcových motorů a špičkových technologií dieselového HDI pohonu, u modelu 407 velmi oblíbeného.
Motor 2.0 HDI s manuální šestistupňovou převodovkou dosahuje nyní výkonu 103 kW (140 k), tedy o 3 kW více než původní verze. Vykazuje ještě nižší spotřebu 5,6 l/100 km a emise CO2 jsou omezené na 150 g/km. Motor splňuje budoucí emisní normy Euro 5 a je homologovaný v souladu s těmito limity. Tato nová nabídka je důkazem pokračující snahy značky Peugeot dosahovat u vozu 407 stále lepších ekologických parametrů.
Po rozšíření filtru pevných částic s aditivní technologií u všech verzí 407 poháněných dieselovým HDI motorem, úsporném motoru 1.6 HDI FAP 110 k, který je díky své hospodárnosti a nízkým emisím CO2 (pouhých 140 g/km u sedanu i SW) velmi zajímavý pro fleetové zákazníky, obohatil nabídku také nový motor 2.0 Bioflex na palivo E85, který bude k dispozici pro země s daňovým zvýhodněním biopaliv. (V ČR zatím není k dispozici.)
Milovníci automobilového potěšení se mohou těšit na léto, kdy bude nový, stále přitažlivější model 407 v provedení sedan i SW představen veřejnosti. Tisková zpráva Peugeot
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.