Snad všechny významené servery přinesly zprávu o tom, že Škoda snížila základní cenu svého nejnovějšího a zároveň nejluxusnějšího modelu Superb. Zapomněly se ale zmínit o jedné podstatné maličkosti ve výbavě.
Zlevnění Superbu se od Škodovky zdálo jako velké milosrdenství. Bohužel tomu tak nebude a ceny zůstanou vysoko nad úrovní těch zahraničních.
Cena základního modelu opravdu spadne na pěkně baťovských 600 tisíc korun bez jedné korunky, avšak z výbavy se vypaří rádio a příprava na něj.
Verze s rádiem se bude nabízet za stejných 619 000 Kč jako dosud.
V příštím týdnu budou novinky expedovány do autosalonů, takže si bude moci novinku osahat každý smrtelník a 20.6. začne oficiální prodej.
Se zajímavými informacemi přišel britský magazín Autocar, který napsal, že nové SUV Yeti má být představeno již za pár týdnů v Londýně. Po něm má příští rok následovat levný sedan původně určený pro rozvojové trhy, dále již dříve zmiňované MPV, Superb combi a po něm novinka založená na miniVolkswagenu Up!
Bude tomu tak? Těžko říct...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.