Takto ostré auto jsme tu asi ještě neměli. Spada Codatronca je tak ostrá že se tomu snad ani nechce věřit. No vážně, najděte na tomto autě alespoň jednu nenabroušenou hranu. No dobře, kromě pneumatik, tak daleko konstruktéři nešli...
Celé superauto je postaveno na základě nám všem známého Chevroletu Corvette. To kvůli úspoře nákladů. Ze slavného amerického vozu pochází i motor, jde o V8 s výkonem rovných 600 koní. To bude italskému stroji stačit na dosažení rychlosti 340 km/h.
Dílo je z pera italského designéra jménem Ercola Spada a jeho syna Paola. Prvním modelem je Codatronca TS (Turismo sportivo), druhým bude Codatronca TSS (turismo super sportivo)
V reálu byla tato raritka poprvé k vidění 24. dubna v Monaku, nyní je již jasné, že sériová výroba bude a to v Turíně. O cenách a podobných detailech nemáme informace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.