Ferrari konečně oficiálně představilo svoji dlouho očekávnanou novinku se jménem California. Kupé-kabriolet se vzpínajícím se koněm ve znaku využívá prosluněného jména, které reinkarnuje po čtyřiceti letech.
Původně se předprodukční exempláře tohoto modelu považovaly za novou základní linii, za nové Dino.
Ve skutečnosti se nám vyklubal krásný kupé-kabriolet California. Ferrari vypustilo první snímky a informace.
Vepředu umístěný motor vyprodukuje velmi příjemných 460 koní a to z objemu jen 4,3 litru. Není potom divu, že vrchol je dosahován při 7500 ot/min. Na zadní kola jde výkon skrze transaxli (převodovka až u diferenciálu zadní nápravy). Onou převodovkou bude sedmistupňová dvouspojková novinka.
Stovka padne již pod 4 sekundy, přesnou hodnotu automobilka nezveřejnila. V nabídce bude jediná karoserie a to otevřená.
Na fotkách je novinka představena zatím jen se staženou střechou a to na třech fotkách. Zastřešený vůz uvidíme až časem. Californii to nahoře bez sluší a na další fotky s těšíme o to více. Reálný vůz uvidíme v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.