Facelift Audi A3

Martin Juřička, 24. dubna 2008, 22:29 Google+

Automobilka Audi představila faceliftovanou verzi své A3. Změna proti původní verzi tohoto oblíbeného vozítka není příliš výrazná.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A3

A3 | foto: Audi

Sdílejte článek

Poměrně staronový zvyk automobilek převzala také Audi pro svůj model A3. Tak jako se přebírají zlomky designu od svých typově vyšších sourozenců u jiných automobilek, stejně tak se k novému faceliftu postavil i německý koncern.

Od své předchůdkyně A4 dostala podobný vzhled masky, světel a zpětných zrcátek. Troška změn přibyla na karoserii dveří kufru a směrová světla. Co se týče interiéru, tak ten je pozměněn minimálně a jiné tlačítka neuniknou jenom pozornému oku.

Zajímavostí je, že se v budoucnu bude dodávat také sportovní verze S3 v pětidvéřové verzi atakující výkon 272 koní a 350 newtonmetrů. Tyto parametry by měly „estrojku“ vystřelit z 0 na 100 km/h za necelých 6 sekund. Vychytávkou je kontrolka řazení, která indikuje správný moment pro řazení rychlostí. To by mělo teoreticky snížit spotřebu ale u S3 je to docela jako technologický žertík. Motorové specifikace budou stejné jako u původní A3 a to v benzínové variantě: 1.4TFSI (125 koní), 1.6 (102 koní), 1.8TFSI (160 koní), 2.0TFSI (200 koní) a nejvyšší šestiválec o objemu 3.2 litru a výkonem 250 koní. Do Audi se dodávají také naftové turbodiesely: 1.9TDI (105 koní), 2.0TDI (140/170 koní).
Vytisknout

Diskuze: Facelift Audi A3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Transporter

Za rychlost nemusíte vždy platit

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud