VW představilo novou Boru a Lavidu pro Čínu

Martin Juřička, 21. dubna 2008, 14:30 Google+

Světovou premiéru na Auto China 2008 v Pekingu si odbudou modely Bora a Lavida z koncernu Volkswagen, který oba vozy navrhl dle přání čínské automobilové společnosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bora

Bora | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Technické parametry střední třídy, do které se tyto vozy řadí jsou poměrně zajímavé ale nutno dodat pro oba modely téměř stejné.

Šestistupňová převodovka, přední náhon kol, standardní bezpečnostní prvky a samozřejmě klimatizace. Přesto rodinným vozem je spíše Bora a řadí se k vyšší vrstvě automobilů v Číně. Bora disponuje délkou 4 540 mm, šířkou 1 775 mm a zavazadlový prostor je 450 litrů, což jsou podobné parametry jako evropské Bory. Čtyřválcové motory se budou dodávat do Bory dva a oba budou benzínové splňující Euro-4 normu se šesti převodovými stupni.

Lavida je orientována více na specifický životní styl v Číně a zajímavostí je, že vývoj tohoto vozu byl v Číně - Shanghai Volkswagen. Tedy spolupráce německých a čínských designérů.

Délka vozu je 4 608 mm a šířka 1 465 mm. Objem kufru je 472 litrů. Motory budou stejné jako v Boře. Oba vozy budou mít audio vybavení v podobě CD přehrávače a přípravy pro DVD navigaci a mobilní telefon. Samozřejmostí je možnost připojení MP3 přehrávače přes USB. Celkové verze výbavy budou ve třech stupních, tak jak jsme zvyklí: Trendline, Comfortline a Highline. Cena není zatím stanovena.
Vytisknout

Diskuze: VW představilo novou Boru a Lavidu pro Čínu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Zahájena stavba dalšího úseku dálnice R4

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud