Spekulujeme o tom již dobrý rok, ale až teď to oficiálně potvrdili i zástupci značky, nejrychlejší GT světa, Bugatti Veyron, dostane polootevřenou variantu. Počkáme si na ni ještě rok, ale zato to bude opravdová exkluzivka.
Pouhých 80 kusů vznikne tohoto unikátního skvostu na čtyřech kolech. Půjde tak o jeden z nejžádanějších kabrioletů světa a svou exkluzivitou překoná samotný otevřený Veyron, kterých se vyrobí „celých“ 300.
Oproti uzavřené verzi bude targa o 60km/h pomalejší, dosáhne totiž rychlosti „jen“ 350 km/h. I tak půjde o jeden z nejrychlejších otevřených vozů světa.
Střešní panel bude pouze odnimatelný a nebude kam jej uschovat – leda jej nechat doma. V případě, že jezdce zastihne špatné počasí, bude vůz vybaven nouzovou plátěnou stříškou.
Automobilka se tak snaží vytěžit z potenciálu Veyronu maximum a dostává tak další čas na vývoj nového modelu, kterým bude pravděpodobně superrychlý sedan osazený kultivovanějším motorem W16 quad-turbo. Výroba 80 kusů navíc bude při současném tempu trvat asi rok.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.