Spekulujeme o tom již dobrý rok, ale až teď to oficiálně potvrdili i zástupci značky, nejrychlejší GT světa, Bugatti Veyron, dostane polootevřenou variantu. Počkáme si na ni ještě rok, ale zato to bude opravdová exkluzivka.
Pouhých 80 kusů vznikne tohoto unikátního skvostu na čtyřech kolech. Půjde tak o jeden z nejžádanějších kabrioletů světa a svou exkluzivitou překoná samotný otevřený Veyron, kterých se vyrobí „celých“ 300.
Oproti uzavřené verzi bude targa o 60km/h pomalejší, dosáhne totiž rychlosti „jen“ 350 km/h. I tak půjde o jeden z nejrychlejších otevřených vozů světa.
Střešní panel bude pouze odnimatelný a nebude kam jej uschovat – leda jej nechat doma. V případě, že jezdce zastihne špatné počasí, bude vůz vybaven nouzovou plátěnou stříškou.
Automobilka se tak snaží vytěžit z potenciálu Veyronu maximum a dostává tak další čas na vývoj nového modelu, kterým bude pravděpodobně superrychlý sedan osazený kultivovanějším motorem W16 quad-turbo. Výroba 80 kusů navíc bude při současném tempu trvat asi rok.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.