Seat představil limitovanou edici modelu Leon se jménem Copa. Jde o nejostřejší Leon v nabídce a jako takový si jistě zaslouží pozornost. Celých 285 koní poráží většinu současných konkurenčních hothatchů na hlavu.
Leon Copa bude pod svou karoserií vozit historicky nejsilnější dvoulitr, jaký koncern Volkswagen dokáže vyrobit. Ze stejného objemu jako Octavia RS dostane tento Leon celých 285 koní. Bude se jím však honosit pouhých padesát pět kusů.
Tento přeposilovaný turbomotor ze sebe dostane kromě 285 koní 360 Nm točivého momentu. Tyto hodnoty budou bohatě stačit k tomu, aby předokolka dosáhla stovky za 5,9 sekundy a tachometr spolkne i metu 250 km/h.
Navíc exteriér dostal nové nárazníky se zajímavě tvarovanými vdechy. Uvidíme i vylepšené brzdy a optimalizované odpružení.
Zajímají někoho u takového vozu nepodstatnosti, jakými jsou spotřeba 8,3 litru na 100 km a emise 199g CO2/km?
Cen je stanovena na 38500 euro, což je v korunách téměř přesně milion.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.