Nissan Qashqai+2 - řešením rovnice je sedm

Marek Litzman, 8. dubna 2008, 07:01 Google+

Nissan Qashqai je originálním a zajímavým vozem, do dokonalosti mu však v kategorii crossoverů něco chybělo. Výrobce proto vzal dnes již malý Qashqai a přičetl k němu dvě. Výsledkem bude velký Qashqai.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Qashqai+2

Qashqai+2 | foto: Nissan

Sdílejte článek

Nissan Qashqai je trochu podivný vůz. Nepatří ani sem, ani tam, tvoří si samostatnou kategorii crossoverů. Jeho kvality jsme ocenili již dříve při krátkém testu, který naleznete zde.

Ale. Qashqai neví proti komu vlastně útočit, na malé SUV téměř chybí průchodnost byť i lehčím terénem, na MPV chybí praktičnost a klasické hatchbacky jistě nedostihne ve sportovnosti. Verze +2 se pokusí vše trochu napravit.

Prodloužená délka o 21 cm, z čehož rozvor narostl o 13 cm, udělala dostatečný prostor pro instalaci třetí řady sedadel. O spíše milimetry narostla i výška, na hmotnosti přibral vůz rovný metrák.

Kufr je o 100 litrů větší než u krátké verze, má rovných 500 litrů. Motory včetně možnosti přikoupení pohonu všech kol zůstávají. V nabídce tak budou benzínové 1,5, 2,0 a dieselové 1,6 a 2,0. Pohon všech kol je určen pro oba dvoulitry.

Zvětšení je jasným tahem proti MPV, kde takto Nissan získává značnou konkurenční výhodu. Jen málokteré velkoprostorové vozidlo totiž nabídne pohon všech kol.

Vytisknout

Diskuze: Nissan Qashqai+2 - řešením rovnice je sedm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

T-Rex

Nová podoba konceptu T-Rex

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud