Alfa Romeo představila na mezinárodním autosalonu v Ženevě nové modely ve své nabídce. Po uvedení modelů Alfa 159 a Alfa Brera v roce 2005, modelů Alfa 159 Sportwagon a Alfa Spider v roce 2006, a po představení personalizačního programu,
nazvaného "Alfa Unica" v roce 2007, tak konečně přišel čas na svůdnou Alfu 8C Spider.
O novinkách Alfy jsme již psali v článcích Alfa Romeo Mi.To - kráska ve výrobě a Alfa Romeo 8C Spider - dalších 500 na skladě, a tak dnes přinášíme především nové fotografie a doplnění informací o modelu Alfa Spider 8C. Ten se totiž stal jednoznačně nejpoutavějším exponátem expozice Alfy. Nový Spider je odvozen od staršího sourozence s karoserií kupé, jehož úspěch u zákazníků překvapil celou odbornou veřejnost.
O odbyt by mělo být postaráno, protože vůz jednak vyniká designem stylingového střediska Alfa Centro Stile, a jednak bude vyrobena jen omezená edice 500 vozů. Díky tomu tento nový vůz bez střechy okamžitě upoutá pozornost - s žádným jiným si jej nespletete, honosí se typickou italskou elegancí, vyniká unikátním a nenapodobitelným stylem a nabízí pro Alfu typickou sportovní ovladatelnost a jízdní vlastnosti.
Pod kapotou se skrývá výkonný osmiválcový motor o objemu 4,7 litru, který má výkon sympatických 450 koní, a je spřažen se šestistupňovou robotizovanou převodovkou. Nová Alfa 8C Spider je vpravdě krásná, výkonná a přitom solidní, má graciézní linie a přiměřeně vyvážené rozměry. A neuškodí připomenout, že spolu s modelem Spider je nabízen i model Alfa 8C Competizione.
Zdroj: Alfa Romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.