Právě před námi, tedy zatím jen na fotkách, stojí asi nejkrásnější Hyundai minimálně poslední doby, ale troufnu si říct, že vůbec. Genesis coupé je pro automobilku dalším vstupem do neprobádaných vod.
Předně se sluší říct, že kupé toho se sedanem stejného jména nebude mít příliš společného. Ano, podvozková platforma s pohonem zadních kol by včetně motorizací měla zůstat, ale srovnávat sportovní kupé s limuzínou, která se bude snažit konkurovat Mercedesu třídy S a BMW 7, není příliš košér.
Napovídá už základní motorizace 2.0 turbo o zatím neznámém výkonu. Následovat by měly 3,8 V6 o třech stech koní a na vrcholu V8 o výkonu téměř 400 koní.
O očekávaných schopnostech vozu napovídá to, že na testech byl často vídán s Fordem Mustang. V nabídce budou brzdy Brembo a samosvorný diferenciál.
Základní cena by se v USA měla dostat na hranici 20 tisíc dolarů, tedy asi 320 tisíc korun. Pokud si cenu zdvojnásobíme, dostaneme se asi na cenu, za kterou by se takový vůz dal koupit u nás. Přesto si myslím, že dovoz čekat příliš nemůžeme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.