Alfa Romeo Mi.To - kráska ve výrobě

Marek Litzman, 14. března 2008, 12:18 Google+

Nejnovější počin automobilky z Turína, ktrý nahradí stávající Alfu 147, dostala velmi nekonvenční jméno Mi.To. Název, který bychom čekli spíše z Číny, má symbolizovat dvě známá italská města, uhodnete která?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
MiTo

MiTo | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

V tiskové zprávě, která doprovázela tyto fotografie je téměř za každým druhým slovem „8C Competizione“. Tak moc chce automobilka ukázat příslušnost nejen genetickou, ale i designovou k úžasnému superautu s oním jménem. Určité náznaky podoby tam jsou, ale odprostme se od myšlenky supersportu za pár kaček a podívejme se na Mi.To reálným očima.

Jde o malý hatchback s délkou o 6 cm překračující čtyři metry. Je tedy o fous větší než třeba Fabia, která má rovné čtyři metry. Šířka 1,7 a výška 1,4 metru ukazují na sportovní geny.

Jde o bratra Fiatu Grande Punto, z čehož vychází i proporce a především konstrukce podvozku s vlečnými rameny vzadu. Od Punta si vezme i paletu motorů, které budou mít prozatím výkon 90 - 155 koní, to vše především z různě naladěných o turbených motorů 1,4, ale vemte jed na to, že zanedlouho se objeví i ostrá a potom ještě ostřejší verze. Samotné Grande Punto je dobrým základem.

Zajímavým prvkem má být systém DNA. Nebojte, nejde o trvalé pozměnění řidičovy DNA a vštípení nadšení z tohoto vozu hned do genetického kódu, o to se snad postará podvozek, ale jde o soubor nastavení ve třech modech. Nastavovat se bude reakce motoru, brzd, řízení, podvozku... D znamená dynamický mód, N je normální a A je pro horší počasí, tedy All weather. V crashtestech se počítá nejhůř s maximálním hodnocením.

Vytisknout

Diskuze: Alfa Romeo Mi.To - kráska ve výrobě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

X6

BMW vyvíjí nové technologie, samo vás pozná

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud