Nevíme, má-li tento stroj touhu stát se ikonou, ale automobilka se ikonicky nazývá. Její plné jméno je America’s Iconic Motors a právě představila jeden vůz s enormním výkonem a muší váhou. Je to recept na zábavu?
Pouze rovných sto exemplářů tohoto sporťáku s ikonickém jménem spatří světlo tohoto světa (o výrobě na jiných planetách nemáme informace).
Design se jasně inspiruje slavnou Cobrou, ale to není na škodu. Dravé linky jsou podtrženy například nezakrytým chladičem, viditelným vedením výfuku na boku a obřími blatníky.
Pod kapotu je osmiválec do V, který produkuje 800 koní a to z objemu 6,9 litru. To při hmotnosti pod jednu tunu dává nevídané dynamické vlastnosti. Stovka padne s přehledem pod 4 sekundy a maximální rychlost tohoto kabrioletu je přes 320 km/h. Torzní tuhost je údajně srovnatelná se speciály F1.
Oficiální představení tohoto supervozu se událo minulý týden na Amelia Island Concours d’Elegance a teď se již jen čeká na náběh výroby. Ceny se nám nepodařilo zjistit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.