Alfa Romeo nedávno překvapila svým téměř supersportovním modelem 8C Competizione. Zařekla se však, že nevyrobí více než 500 vozů s tímto jménem a touto karoserií. Všech 500 kusů se však prodalo téměř ihned...
...proto se automobilka rozhodla, že postaví dalších 500 vozů. Tentokrát však půjde o limitovanou edici s otevřenou karoserií spider.
Pod kapotou se toho příliš nezmění. Srdcem zůstává 4,7litrový V8 s výkonem slušných 450 koní. Vše má svůj původ v Maserati.
Výkon půjde přes šest stupňů robotizované převodovky na zadní kola.
Dá se však čekat, že vzhledem k otevřenosti se o chloupek zhorší dynamika, na druhou stranu, vzhled tím jenom získal.
Dalších 500 šťastlivců tak má šanci.
Vzhledem k přesunu serveru nelze do databáze zadávat fotky, podívejte se na ně proto prosím sem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.