Nissan GT-R přichází do společnosti ostrých aut jako čerstvá vichřice, ale automobilka plánuje co s tímto skvělým základem udělat dál. Jednou možností je postavení podobného vozu na značkách Infiniti.
Infiniti je odnož Nissanu určená původně pro severoamerické trhy. V současné době se však po vzoru Lexusu snaží expandovat i do Evropy.
Mohl by mu v tom pomoct i nový, vysoce sportovní sedan odvozený od rychlého Nissanu GT-R.
GT-R se totiž zakládá na velmi flexibilní platformě FM, ze které by nebyl až takový problém sedan pouhým „natažením“ udělat. Faktem sice je, že pro sporťák bylo na platformě třeba udělat velké množství změn, základ však zůstává.
Navíc je zde skvělý motor 3,8.
Takovýto sedan by byl cenově postaven ještě nad vrcholný model Infiniti Q, který se prodává za přibližně 60 tisíc dolarů.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.