Jak jsme již dříve avizovali, Peugeot představí v Ženevě prodlouženou verze svého modelu 308, kombi jménem SW. Dnes přinášíme první fotografie modelu na rozhraní kombíku a MPV spolu s novými informacemi.
V minulém článku jsem se pozastavoval nad tím, že vůbec není jisté, bude-li budoucí 308 pokračovat spíše ve stopách současného modelu 307 Break, tedy klasického kombíku, nebo modelu 307 SW, který u Peugeotu nahrazuje MPV.
Dnes máme jasno, vyhraje praktičtější linie. Stejně jako předchozí SW bude mít i to nové až 7 míst v interiéru. Variabilita bude srovnatelná s největším MPV 807, každé sedadlo je tedy samostatné a samostatně stavitelné.
Zadní sedadla lze navíc po jednom vyjmout a v případě nepotřeby nechat doma. Prostřední sedadla sice vyjmout nepůjde, jejich překlopení dopředu a vytvoření naprosto rovné podlahy již problémem není.
Kufr v případě sedmimístného obsazení Peugeot neuvádí, pravděpodobně je neměřitelný, ale je-li v autě jen pět osob, budete moct naložit 503-573 litrů (podle polohy sedadel), popřípadě kolem osmi set litrů, budete-li skládat až po strop.
Největší možná hodnota po sklopení zadních sedadel je velmi slušných 1736 litrů. Sklopí-li řidič sedadlo spolujezdce, převeze až 3,1 metru dlouhý předmět.
Motorová nabídka bude kopírovat hatchback, délka kombíku je přesně 4,5 metru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.