Peugeot 308 SW - sedm ve lví tváři

Marek Litzman, 19. února 2008, 07:01 Google+

Jak jsme již dříve avizovali, Peugeot představí v Ženevě prodlouženou verze svého modelu 308, kombi jménem SW. Dnes přinášíme první fotografie modelu na rozhraní kombíku a MPV spolu s novými informacemi.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
308 SW

308 SW | foto: Peugeot

Sdílejte článek

V minulém článku jsem se pozastavoval nad tím, že vůbec není jisté, bude-li budoucí 308 pokračovat spíše ve stopách současného modelu 307 Break, tedy klasického kombíku, nebo modelu 307 SW, který u Peugeotu nahrazuje MPV.

Dnes máme jasno, vyhraje praktičtější linie. Stejně jako předchozí SW bude mít i to nové až 7 míst v interiéru. Variabilita bude srovnatelná s největším MPV 807, každé sedadlo je tedy samostatné a samostatně stavitelné.

Zadní sedadla lze navíc po jednom vyjmout a v případě nepotřeby nechat doma. Prostřední sedadla sice vyjmout nepůjde, jejich překlopení dopředu a vytvoření naprosto rovné podlahy již problémem není.

Kufr v případě sedmimístného obsazení Peugeot neuvádí, pravděpodobně je neměřitelný, ale je-li v autě jen pět osob, budete moct naložit 503-573 litrů (podle polohy sedadel), popřípadě kolem osmi set litrů, budete-li skládat až po strop.

Největší možná hodnota po sklopení zadních sedadel je velmi slušných 1736 litrů. Sklopí-li řidič sedadlo spolujezdce, převeze až 3,1 metru dlouhý předmět.

Motorová nabídka bude kopírovat hatchback, délka kombíku je přesně 4,5 metru.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot 308 SW - sedm ve lví tváři

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

B.A.T.

Představí Bertone pokračování studií B.A.T ?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud