U nás se jej nedočkáme, v Austrálii však čekají na nový Ford Falcon stejně jako u nás čekáme na příchod Golfu. Jeden z nejprodávanějších vozů Austrálie přichází ve své nové generaci. Máme protinožcům co závidět?
Nový Falcon přichází ve třech variantách, které se liší jak svým zaměřením, tak i designem přídě.
Základním modelem je XT, luxusnějším je G, neboli Ghia, sportovním vrcholem se stane XR.
G-line bude nabízena spolu se šestiválcem G6 turbo s výkonem 370 koní a točivým momentem 533 Nm.
Sportovnější XR dostane 5,4 litru velký osmiválec s výkonem 400 koní a točivým momentem 520 Nm.
Oba motory by oproti minulé generaci měly mít nižší spotřebu a to až o 10%.
Oficiální představení proběhne na autosalonu v Melbourne, prodeje začnou v květnu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.