AKTUALIZOVÁNO: Maličké žihadlo s obřím výkonem je tu. Miniaturní fiátek právě dostává svoji nejvýkonnější verzi Abarth a řadí se na pomyslné čelo malých ostrých hatchbacků. První fotografie společně s informacemi je tu.
Fiat bude v Ženevě velmi sportovní. Kromě steroidy nadopované verze Punta Abarth SS, přiveze i ostrou pětistovku.
Zatímco sériová pětistovka je trochu nákupní vozík, verze Abarth vyvede 135 koní při 5500 ot/min a točivý moment 206 Nm při 3000 ot/min. Očekává se, že hmotnost prcka bude pod jednu tunu.
Motor bude pracovat buď ve sportovním nebo normálním režimu, přičem sportovní přiostří reakce na plyn a pošle na kola o několik newtonmetrů více.
Máme tak před sebou dokonalého zabijáka Renaultu Twingo RS, který se v Ženevě představí též.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.