Karoserie typu shooting brake byly vždy populární a to nejen proto, že se často jednalo o ojedinělé exempláře produkované nezávislými firmami. Nejinak tomu je i u tohoto zajímavého konceptu pětidveřového Maserati.
Anonymní kupec z arabských zemí (odkud taky, že) si u StudiaM nechal udělat velmi zajímavou přestavbu svého Maserati Quattroporte.
Ze sportovního sedanu si chce postavit kombi. Pro designérská studia omezení neplatí, proto se ihned pustili do práce a výsledkem jejich dosavadního snažení je model 1:4, u kterého se čeká, schválí-li jej zákazník. A jak se tak na něj dívám, řekl bych, že schválí.
Design mělo na starost StudioTorino s designerem Alfredo Stolem. Návrhářům se totiž podařilo dokonale skloubit linie sedanového základu s nově přestavěnou zádí, která vůbec nevypadá nepatřičně, spíše naopak vypadá, jako kdyby nikdy ani jinak vypadat neměla.
Jsme zvědavi na finální podobu nejen exteriéru, ale i interiéru, který by měl také dostat mnoho modifikací.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.