Nepříliš známý úpravce Mitsuoka Motor připravil pro japonský trh opravdu zajímavou úpravu se jménem Mitsuoka Galue 204. Tipnete si jaký vůz se skrývá za tradicionalistickou karoserií moderního sedanu?
V Japonsku mají údajně rádi tradiční britské věci. Mitsuoka Motor toho využila k přestavbě... ale nechte se ještě překvapit.
Pod kapotou se může ukrývat motor 1,5 o výkonech 105 nebo 110 koní či motor 1,8 o výkonech 125 nebo 136 koní, není problém nabídnout převodovku CVT nebo pohon všech kol. V technice se zkrátka nic nemění a vše zůstává tak, jak to sjelo z linek Toyoty.
Mitsuoka se zaměřil na design a Toytotu Corollu změnil opravdu k nepoznání. Kdyby dnes takto vypadaly třeba Rovery, nemají se za co stydět, v Japonsku tak vyrobili něco, co je víc anglické než jak to ve Velké Británii vyrábějí...
Délka 4,57 metru zůstala, podobně jako rozvor 2,6 metru.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.