Nepříliš známý úpravce Mitsuoka Motor připravil pro japonský trh opravdu zajímavou úpravu se jménem Mitsuoka Galue 204. Tipnete si jaký vůz se skrývá za tradicionalistickou karoserií moderního sedanu?
V Japonsku mají údajně rádi tradiční britské věci. Mitsuoka Motor toho využila k přestavbě... ale nechte se ještě překvapit.
Pod kapotou se může ukrývat motor 1,5 o výkonech 105 nebo 110 koní či motor 1,8 o výkonech 125 nebo 136 koní, není problém nabídnout převodovku CVT nebo pohon všech kol. V technice se zkrátka nic nemění a vše zůstává tak, jak to sjelo z linek Toyoty.
Mitsuoka se zaměřil na design a Toytotu Corollu změnil opravdu k nepoznání. Kdyby dnes takto vypadaly třeba Rovery, nemají se za co stydět, v Japonsku tak vyrobili něco, co je víc anglické než jak to ve Velké Británii vyrábějí...
Délka 4,57 metru zůstala, podobně jako rozvor 2,6 metru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.