Fiat představuje limitovanou edici svého šplhavého modelu Panda 4x4 s přímo sněhově lyžařským názvem Rossignol. Model se skoro neuvěřitelnými terénními schopnostmi dostává malou trochu designu navrch.
Fiatů Panda s přívlastkem Rossignol se vyrobí jenom 200 kousků, na druhou stranu, pokud se na vás nedostane, jistě to přežijete.
Panda 4x4 je již v základu velmi dobrým autem, který se díky své lehkosti a malým rozměrům vyhrabe téměř všude. Zásluhu na tom jistě má i pohon všech kol s viskózní spojkou.
Edice Rossignol nepřináší téměř nic nového. Krom několika chromovaných doplňků bude u všech modelů použito stejně šedé barvy Grey Sfrenato. Dalšími „vychytávkami“ bude logo Rossignol na boku a na zadní stěně a vše podtrhnou pneumatiky do sněhu 185/65 obuté na 14palcových ráfcích.
Pohon zajišťuje klasický diesel Multijet o výkonu 70 koní z objemu 1,3.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.