Fiat představuje limitovanou edici svého šplhavého modelu Panda 4x4 s přímo sněhově lyžařským názvem Rossignol. Model se skoro neuvěřitelnými terénními schopnostmi dostává malou trochu designu navrch.
Fiatů Panda s přívlastkem Rossignol se vyrobí jenom 200 kousků, na druhou stranu, pokud se na vás nedostane, jistě to přežijete.
Panda 4x4 je již v základu velmi dobrým autem, který se díky své lehkosti a malým rozměrům vyhrabe téměř všude. Zásluhu na tom jistě má i pohon všech kol s viskózní spojkou.
Edice Rossignol nepřináší téměř nic nového. Krom několika chromovaných doplňků bude u všech modelů použito stejně šedé barvy Grey Sfrenato. Dalšími „vychytávkami“ bude logo Rossignol na boku a na zadní stěně a vše podtrhnou pneumatiky do sněhu 185/65 obuté na 14palcových ráfcích.
Pohon zajišťuje klasický diesel Multijet o výkonu 70 koní z objemu 1,3.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.