Mercedes vypustil první informace o svém novém sportovně laděném kupé CLC, které vychází ze sedanu a kombi třídy C. Zájemci se mohou těšit na nově hranaté tvary, kterými se silně odliší od generace minulé.
Nový Mercedes CLC je spíše evolucí stávajícího Mercedesu C Sportcoupé. A to i po stránce designu.
Právě velmi charakteristický profil autu zůstal a díky tomu je i přes změnu jména stále velmi dobře identifikovatelný. Zepředu je však naroubována nová firemní tvář, kterou CLC podědilo z Mercedesu třídy C.
Nové jsou i linie zádi, především v oblasti světlometů. Pozoruhodným prvkem je pás třetího brzdového světla, která se táhnou přes téměř celou šířku auta.
Menší proměnou prošel i interiér, který se dočkal také svého vylepšení. Celkově se dá říct, že přerod z první do druhé generace se alespoň dle fotek zadařil.
V nabídce je 6 agregátů, 2 dieselové se nesou ve znamení dvojek, posuďte, jde totiž o objemy 2,0 a 2,2 litru. Výkon prvního je 122 koní a druhého 150.
Nabídka však začíná na základní benzínové 1,8 kompressor s výkonem 155 koní. Silnější přeplňovaný dvoulitr má výkon až 184 koní.
Šestiválec s objemem 2,4 litru potom dává výkon 204 koní, nejsilnější 3,5litr generuje 272 koní.
Právě posledně jmenovaný motor bude jediný, který bude kombinován se sedmistupňovým automatem 7-G tronic. Ostatní budou na výběr buď se šestistupňovým manuálem, nebo automatem o pěti kvaltech.
Technicky jde spíše o velmi rozsáhlý facelift, protože pod kapotou by měly zůstat staré komponenty podvozku. Dostaly však také řadu úprav, které by měly posunout jízdní vlastnosti o něco dále.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.