BMW uceluje nabízenou řadu rychlých trojek. Po představení kupé a sedanu přichází na řadu i trochu nesportovní kabriolet. V této chvíli se tak čeká už jen na posledního opozdilce, na superrychlý kombík.
BMW konečně představilo další karoserii své modelové řady M3. Vše začalo loni kupátkem, pokračovalo přes sedan a nyní jsme se dočkali kabrioletu. Média však očekávají, že na trh přijde i kombi konkurující rychlým Mercedesům a Audi.
Kabriolet je zdaleka nejméně sportovní. Oproti zatím představené dvojici si s sebou nese v kufru mechanismus skládací střechy a v podlaze řadu výztuh.
Díky nim vzrostla hmotnost o více než dva metráky, což už opravdu nelze zanedbat.
Díky tomu je čas zrychlení z nuly na 100 na trochu neuspokojivé hodnotě 5,3, tedy o půlsekundu pomaleji než kupé. Maximální rychlost zůstává 250 km/h.
Stejný je i osmiválec o výkonu 420 koní.
Novinkou je však automat se sedmi převodovými stupni. Jde ve skutečnosti o dvouspojkovou převodovku DSG, která nahrazuje dosavadní sekvenční SMG.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.