VIDEO: Volkswagen konečně představil svůj asi nejkrásnější a nejočekávanější model, Passat CC, tedy čtyřdveřové kupé, které by mělo vytvořit další úroveň této pozoruhodné třídy, cenově hluboko pod Mercedesem CLS.
Volkswagen se dlouho zdráhal vývoj Passatu s make-upem přiznat, avšak nakonec se tomu tak přece jen stalo. Nedávno jsme vám přinesli špionážní fotografie již téměř nemaskovaného prototypu, nyní nabízíme oficiální sadu fotografií.
Novinka poprvé spatří peněženky svých budoucích majitelů na autosalonu v Detroitu. Oficiální snímky tu však jsou již dnes.
Oproti běžnému Passatu by po mechanické stránce nemělo být příliš mnoho změn, budou se i ctít základní rozměry. Novinka bude o 3 cm delší, o 5 nižší.
Motorizace jsme nastínili již ve zmíněném článku, avšak v nabídce nebudou chybět benzíny 1,8 TSI a dvoulitr 2,0 TFSI. Vrchol bude opět tvořit 3,6 FSI o výkonu 300 koní. S 350 Nm točivého momentu se očekává zrychlení 0-100 za kolem 5,5 sekundy.
Na své si přijdou i TDIčkáři, kteří dostanou dvoulitry o výkonech 140 a 170 koní.
PS. Osobně „žeru“ ty zadní světla. Co vy na něj?
Interiér:
Exteriér:
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.